GLASBENI INSTRUMENTI IN NAPRAVE FORUM Seznam forumov GLASBENI INSTRUMENTI IN NAPRAVE FORUM
RAZPRAVE O SINTIČIH,MEŠALNIH MIZAH ANALOGNIH KAKOR TUDI DIGITALNIH TER OSTALIH NAPRAV KOT SO PROSTORSKI EFEKTI,DINAMIČNI PROCESORJI BLAGOVNIH ZNAMK KOT SO: GEM,KORG,ROLAND YAMAHA BEHRINGER ITD..gaže črna lista najemnikov glasbe
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




NEKAJ GLEDE GARANCIJSKIH POGOJEV PREBERI ZELO POMEMBNO.

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    GLASBENI INSTRUMENTI IN NAPRAVE FORUM Seznam forumov -> KAJ NAJ STORIM PRI TRGOVCU SEM DOŽIVEL NASLEDNJO TEŽAVO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bortchy
Administrator foruma


Pridružen/-a: 11.07. 2008, 12:44
Prispevkov: 953

PrispevekObjavljeno: 16 Jul 2008 14:18    Naslov sporočila: NEKAJ GLEDE GARANCIJSKIH POGOJEV PREBERI ZELO POMEMBNO. Odgovori s citatom

Pri uveljavljanju garancijskih pogojev je zelo pomembno da ste seznanjeni v katerih primerih lahko iščete to pravico.in kaj to pomeni pa poglajmo:

Garancija:
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelek, za katerega je bila oziroma bi morala biti dana garancija.
Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku.

Stvarna napaka:

Za vsak izdelek, ki ga je potrošnik kupil od podjetja.

O napaki mora potrošnik prodajalca obvestiti v dveh mesecih od odkritja napake (po preteku dveh let od nakupa pa prodajalec za napake ne odgovarja več).

Kakšne so možnosti ukrepanja Tržnega inšpektorata RS zoper podjetje, ki ravna v nasprotju s svojimi obveznostmi iz naslova garancije in naslova stvarne napake?

Če podjetje v okviru garancije ne odpravi napake ali po preteku skupnega roka 45 dni izdelka ne zamenja, lahko tržni inšpektor zoper proizvajalca ukrepa z izrekom globe, ne more pa z odločbo naložiti podjetju, da napako odpravi oziroma zamenja izdelek, saj mu zakon takšnega pooblastila ne daje. Svoj zahtevek lahko tako potrošnik, če ga podjetje prostovoljno ne izpolni, uveljavlja le po sodni poti.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor na potrošnikov predlog izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo pa lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana.

Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.




Vprašanja za prijavitelja

* Ali ste obvestili prodajalca o napaki? V primeru morebitnega kasnejšega spora glede pravočasnosti reklamacije in vaše zahteve je priporočljivo tudi, da razpolagate z ustreznim dokazilom o tem (npr. potrdilo o oddaji pošiljke, potrdilo prodajalca na dokumentu o prejemu).
* Ali ste v obvestilu natančneje opisali napako in prodajalcu omogočili, da stvar pregleda?
* Ali ste navedli vaš zahtevek (odprava napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjava ali vračilo plačanega zneska)?
* Ali vam prodajalec ni odgovoril v roku 8 dni oziroma ni ugodil vaši zahtevi (če ta rok še ni potekel, kršitve ni!)?

Če ste na vsa navedena vprašanja odgovorili pritrdilno, v celoti izpolnite obrazec za pomoč pri reševanju reklamacije iz naslova stvarne napake ter posredujte kopije dokumentacije, s katero razpolagate (račun, obvestilo o napaki, morebiten odgovor prodajalca, itd.). Dokumentacijo lahko posredujete elektronsko v obliki priponke k samemu obrazcu, naknadno pa po klasični pošti na naslov Tržni inšpektorat RS, Parmova 33, 1000 Ljubljana, ali po faksu 01/ 280-8740.

Če na navedena vprašanja ali na katero od njih niste odgovorili pritrdilno, si ponovno pozorno preberite postopek uveljavljanja reklamacije iz naslova stvarne napake ter ravnajte v skladu z njim. V nasprotnem primeru vaše vloge ne bomo mogli obravnavati.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    GLASBENI INSTRUMENTI IN NAPRAVE FORUM Seznam forumov -> KAJ NAJ STORIM PRI TRGOVCU SEM DOŽIVEL NASLEDNJO TEŽAVO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.