|
GLASBENI INSTRUMENTI IN NAPRAVE FORUM RAZPRAVE O SINTIČIH,MEŠALNIH MIZAH ANALOGNIH KAKOR TUDI DIGITALNIH TER OSTALIH NAPRAV KOT SO PROSTORSKI EFEKTI,DINAMIČNI PROCESORJI BLAGOVNIH ZNAMK KOT SO: GEM,KORG,ROLAND YAMAHA BEHRINGER ITD..gaže črna lista najemnikov glasbe
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Lionstracs zlati član družine
Pridružen/-a: 30.04. 2009, 14:39 Prispevkov: 74
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
virtuoz zlati član družine
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 21:37 Prispevkov: 138
|
Objavljeno: 12 Mar 2012 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
ta pa je z 76 tipkami ja no saj zgleda kar v redu ampak velik je zelo velik _________________ VILI KRALJ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dolenjec zlati član družine
Pridružen/-a: 21.07. 2008, 12:26 Prispevkov: 159
|
Objavljeno: 12 Mar 2012 18:21 Naslov sporočila: |
|
|
ampak to je samo prototip nič kaj konkretnega se še ne ve kaj bo tako daleč novega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bortchy Administrator foruma
Pridružen/-a: 11.07. 2008, 12:44 Prispevkov: 953
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mary zlati član družine
Pridružen/-a: 14.07. 2008, 13:50 Prispevkov: 330
|
Objavljeno: 20 Mar 2012 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
škoda da so naredili tako veliko klaviaturo ne vem kako razmišljajo ampak moral bi jih voditi moto:čim manjše,čim lažje in čim bolj uporabno.So neke stvari zelo dobro izpeljane na primer slider-ji pod ekranim da vidiš kam spada ampak je pre velik nič niso varčevali z priostorom in niso projektanti nič študirali na to da je lepo če gre v avtomobil brez težav,tudi v najšega . _________________ marrylyne |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tejci zlati član družine
Pridružen/-a: 20.11. 2011, 11:52 Prispevkov: 168
|
Objavljeno: 20 Mar 2012 17:24 Naslov sporočila: |
|
|
Klaviatura ni tako velika, če gledamo dolžino je pač klaviatura dolga približno toliko kot vse klaviature s 76 tipkami, ki imajo ''drsnike'' za modulacijo in sustain na levi strani. Ta problem dolžine je, po mojem mnenju rešila edino audya, ki je sustain in modulation prenesla nad tipke... To je glede dolžine. Če te pa dolžina tako zelo moti, pa kupi tyros 4, ki vsebuje 5 oktav tipk, ne dvomim pa da bo tudi tyros 5 imel dve verziji, 5oktavno (kot že vsi tyros modeli pred njim) in 6 oktavno. Če te dolžina moti, da šeste oktave ne potrebuješ, pa kupi 5 oktavno in tako bo tvoj inštrument krajši.
Glede teže, po mojem mnenju klaviatura nebo pretirano težja kot vsi preostali tyros keyboardi pred njo, to pa zato, ker tipke niso obtežene, kot jih ima recimo motif. Teža bo tako za mogoče kilogram ali pa dva večja kot pri 5 oktavni različici. Pri motifu naprimer je razlika precej večja, tipke so obtežene, zato je teža precej večja.
Mislim da bo klaviatura brez težav šla tudi v manjši avtomobil. Kar se pa tiče varčevanja prostora, nevem kako je pri ostalih, ampak osebno imam raje večji in predvsem zelo pregleden zaslon - yamaha ima to zelo dobro urejeno. Sploh pa, kot je že bila tema, ekran na tyros 5 bo najverjetneje večji zato ker (če dobro pogledamo) ni stranskih tipk ob ekranu, tako da bo verjetno ekran na touch.... Velikost bo zaradi tega temu primerno večja (nekateri imajo manjše, drugi večje prste in potrebno je prilagodit vsem uporabnikom). Npr. roland fantom ima zelo velik ekran, posledično lahko z njim čisto vsak dela brez težav.
Dejstvo je, da vsake ''posodobitve'' kot so touch screeni in podobno prineseje določene posledice. Pri tyros 5 bo to očitno večji ekran za delo s pi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tejci zlati član družine
Pridružen/-a: 20.11. 2011, 11:52 Prispevkov: 168
|
Objavljeno: 14 Apr 2012 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
Govori se da je generacjie tyros konec!
[img]http://lancastermusic.com/images/detailed/0/tyros4-black.jpg[/img]
Tole naj bi bil zadnji tyros, torej tyros 4 10th anniversary, ob 10 obletnici prvega tyrosa, ki je prišel na trg in takrat sprožil pravo revolucijo na področju klaviatur. Predstavljal je nekaj boljšega, novega, do tedaj še ne videnega.
Govori se, da yamaha izdeluje novo generacijo klaviatur, ki bo predstavljala neko vmesno stvar, med motif in tyros klaviaturo.
Me prav zanima, kako bo to izgledalo, kako dobro bo in ali bo ponovno nekaj novega na trgu, ki bo sprožilo še eno revolucijo z yamahine strani.
Kaj se vam pa tyros 4 10th anniversary zdi? Komentarji? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mary zlati član družine
Pridružen/-a: 14.07. 2008, 13:50 Prispevkov: 330
|
Objavljeno: 21 Apr 2012 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
naj naredijo potem pa da vidimo kaj bo iz tega nastalo jaz osebno na Yamahine arrangerje nisem navdušena saj zvoki niso realni,preveč posladkani so.Stari analogci yamahini so pa bili prava revolucija neki dan sem si prinesla domov od prijatelja DX7 staro taprvo na kartrige,malo obnovljen ko sem primerjala zvoke katere mi je dal zdraven,jih je sam naredil na nobeno klaviaturo takih zvokov ne dobiš še posebno električnih klavirjev.Tega mi je dal ker je imel dve doma pa mu bom kar zarubila hehe _________________ marrylyne |
|
Nazaj na vrh |
|
|
žanmišelžar zlati član družine
Pridružen/-a: 12.07. 2008, 23:28 Prispevkov: 115
|
Objavljeno: 05 Maj 2012 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
meni osebno oblika tajrosa se ne dopade ima nekaj dobrih stvari pa tisti ikranček se mi zdi da bi ga kar odtrgal če bi malo bolj pritisnil na njega zelo plastična klavijatura je o takih dizajnih kot je bila stara DX7 robustna pa še danes dela po 30 letih tajros sigurno ne bo več noben po tolikem času delal edino če bo samo kje v sobi zaprt pa skoraj nič igran pa psr serija. _________________ ŽARKO MIHOLIČ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tejci zlati član družine
Pridružen/-a: 20.11. 2011, 11:52 Prispevkov: 168
|
Objavljeno: 06 Maj 2012 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Dejstvo je, da so nekoč delali precej bolj masivne stvari in stvari za dolgotrajno uporabo. Katera novejša klaviatura pa bo zdržala 30 let? Nobena, pa naj bo to pa3x, tyros, audya ali pa kaj podobnega v tem višjem rangu klaviatur! Seveda je tukaj zelo odvisno od samega uporabnika, kako ravna s klaviaturo, kako jo čuva itd. Vse klaviature so čisto enako plastične, to je pač najcenejše in najenostavnejše za izdelavo, in vse je podobno oz enako, tako tyros kot audya in pa3x.
Dejstvo je da današnja industrija niti NOČE izdelati ODLIČNEGA instrumenta v vseh pogledih dizajna. To pa zato, ker bi industrija propadla
Če bi vsak kupil instrument, ki bi imel popolne zvoke, najbolj realne kar je možno in da bi instrument bil neuničljiv, da se nikoli nebi pokvaril in bi za vedno funkcioniral kot prvi dan nakupa, najbrž nihče nebi šel instrumenta zamenjati, a je tako?
O tem sem se jaz prepričal kakšno leto nazaj. Kupoval sem led televizor proizvajalca LG v big bangu. Pa sva se s trgovcem pogovarjala med razlikami LG in philips televizorja (sorazmeroma enak televizor, enake specifikacije, samo firma drugačne in cenovno LG nekaj sto evrov cenejši), pa sem ga vprašal kakšno je stanje med televizorji teh znamk in kako obstojne so (pred tem, sem imel gorenje televizijo kakih 30 let delovala brez problema, brez ene napake). Dejal mi je, da se vse te znamke trudijo narediti televizor, ki bo deloval približno 5 let! Če deluje manj in se neprestano kvari, bodo ljudje razočarani in bodo rekli da nikoli več te znamke, če pa deluje več kot 5 let, bodo ljudje rekli: ''Ok 5 let mi je delovala brez problema'' šli bodo v trgovino in najverjetne kupili televizor iste znamke, ker bodo vedeli kaj dobijo in bodo podobno pričakovali od novega televizorja, firma pa bo imela DOBIČEK!
Enako kot pri televizorjih je pri klaviaturah. Zakaj neprestano novi modeli itd? Zato da uporabniki pridejo, kupijo in ima firma dobiček.
Pač, čisto enostavna razlaga, za katero dvomim da jo vsak potrošnik razume, ampak dejstvo je, pa naj bo to ketron, yamaha, korg itd, da hočejo narediti tak instrument, s katerim bodo uporabniki zadovoljni, ampak vseeno ne nekaj tako revolucionarnega in obstojnega, da si ne bodo zaželeli čez nekaj let uporabe klaviaturo zamenjati! Vse firme so torej glede plastičnosti enake, pa naj bo to korg, ketron, yamaha, le izgled se pri njih razlikuje. Sem preizkusil pred kratkim tyros 4, audyo in pa3x, pa je vse na izgled enako platično, le razporeditev je drugačna in določeni elementi, kar vsaka firma predstavlja in kaže svoje najboljše stvari. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sympathy član družine
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 21:09 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 30 Jan 2013 22:27 Naslov sporočila: |
|
|
Še moje mnenje o klaviaturi Yamaha Tyros. Več kot 10 let sem uporabljal Tyros1 in bil zelo zadovoljen. Ker so se začele pojavljati napake, sem nabavil Tyros4. Čeprav ima veliko več v sebi kot Tyros1, se zvok ni bistveno izboljšal. Še največ mi pomeni priključek USB in mp3 predvajalnik.
Ostalo bom pa še pogruntal saj itak za večino gumbov ne vem čemu služijo, dokler se ne zatopim v navodila in video inserte iz interneta.
Tehnika pač, ki zahteva veliko dela in iznajdlivosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tejci zlati član družine
Pridružen/-a: 20.11. 2011, 11:52 Prispevkov: 168
|
Objavljeno: 31 Jan 2013 11:15 Naslov sporočila: |
|
|
Zvok se je zelo izboljšal, ampak moraš stvari nekoliko urediti... Razlika je očitna. Tisti običajni serijski zvoki pa sami od sebe zvenijo tako kot pri tyros 1, ni bistvene razlike. Če pa se usedeš, par mesecev urejaš stvari, pa vidiš kaj tyros 4 zmore Povem iz prvem roke |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bortchy Administrator foruma
Pridružen/-a: 11.07. 2008, 12:44 Prispevkov: 953
|
Objavljeno: 01 Feb 2013 00:36 Naslov sporočila: |
|
|
zapomnite si pa da Yamahin največji adut vseh časov je pa DX7 in to tisti prvi model z senzorji kateri še danes delajo in ne ravno redki dobri muzičarji še vedno uporabljajjo na velikih špilih.To je klaviatura :masivna analogec z digitalnim špajherom.Edino kar je vsake toliko časa pač kondenzatorji zastarajo ampak tudi to se za par evrčkov zamenja,potem pa je zopet zvok tak kot ga nima noben stroj . _________________ BORTCHY
http://bortchy.wix.com/bortchy-
https://www.facebook.com/boris.odreitz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sympathy član družine
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 21:09 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 09 Feb 2013 09:01 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam se že nekaj časa ubadam z Yamaho Tyros4 in sem že marsikaj ugotovil. Omenil bi dva problema in bom vesel, če mi kdo pomaga. Ne deluje mi pedal za volume na izhodu SUB. Preko tega izhoda igram na klaviaturo skupaj z MIDI podlago. Drugi problem je programiranjein popravljanje zvoka v kalviaturi, ker ne morem uporabljati SMB in LBT kot je to imela prejšnja klaviatura Tyros1. Na video posnetkih sem opazil, da se to počne na drug način tako, da bom še to "pogruntal" kako deluje. Hvala za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bortchy Administrator foruma
Pridružen/-a: 11.07. 2008, 12:44 Prispevkov: 953
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|